Even voorstellen… de directie van Flexurity

Vaak zijn het onze vakkrachten die (terecht) in het voetlicht staan. Maar vanaf vandaag geven we u ook graag een kijkje in de keuken. Wie zijn de drijvende krachten op kantoor? Wat doet de afdeling Facilitair precies? Hoe ziet een dag van onze consultants eruit? We trappen af met ‘de directie’…

Het zijn roerige tijden, maar dankzij de heldere protocollen en flexibiliteit van onze medewerkers, slaan we ons er tot op heden aardig door de Coronacrisis heen. Onze slogan is al jaren: ‘Mensen maken het verschil’. Daar staan we nog steeds achter, nu misschien wel meer dan ooit. 

Internationaler
De directie wordt gevormd door Edwin Klave en Rob Grijpink. In 2006 startte Edwin in een klein kantoortje Flexurity en in 2009 sloot Rob zich aan. De meeste opdrachten kwamen uit de bouw en al snel waren er 35 arbeidskrachten aan het werk. Vandaag de dag staat er een modern pand in Hoevelaken, is er een vestiging in Heerenveen, zijn er samenwerkingen in diverse Europese landen en hebben wij normaliter een paar honderd vakkrachten aan het werk. Edwin: “Alles is veel internationaler geworden. Toen we begonnen kwamen onze vakmensen vooral uit Nederland en Duitsland, maar vanwege de toegenomen vraag werken we tegenwoordig met vakkrachten uit meerdere Europese landen.” “Ook de branches waarin we actief zijn, zijn veranderd”, zegt Rob. “We hebben naast de bouw ook vele opdrachtgevers in de Installatietechniek, Automotive en Scheepsbouw. Dat kan een plaatselijke installateur zijn, maar ook grote internationale-, en nationale partijen weten ons al lange tijd te vinden.”

De toekomst
“Hoewel het op dit moment een hele lastige tijd is, met tevens steeds strakkere wet- en regelgeving, zien we de toekomst positief tegemoet! Betere regulatie is helaas ook hard nodig. Er zijn helaas nog te vaak misstanden in de branche. Uiteraard werkt deze regulatie ook in ons voordeel. Als je de zaken goed voor elkaar hebt kan je ook het verschil maken naar je mensen en naar je relaties! Ons uitgangspunt is altijd geweest de klanten en mensen goed te kennen en duurzame relaties op te bouwen. Niet voor niets hebben we nog steeds klanten van het eerste uur. We zijn klaar voor de toekomst!”